Aktualności
ZARZĄDZENIE NR 16/2021
ZARZĄDZENIE NR 16/2021
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Otwocku
z dnia 30 grudnia 2021 roku
w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku
Na podstawie art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) w związku z § 7 pkt 5 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku zarządza się, co następuje:
§ 1
Ustala się dzień 7 stycznia 2022 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku w zamian za święto przypadające w dniu 1 stycznia 2022 r.
§ 2
Informację o postanowieniach, o których mowa w § 1 podaje się do wiadomości pracowników i mieszkańców poprzez umieszczenie niniejszej informacji na tablicach informacyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz na stronie internetowej PCPR.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie
mgr Małgorzata Woźnicka
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Karczewie.
ZARZĄDZENIE NR 12/2021
ZARZĄDZENIE NR 12/2021
Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Otwocku
z dnia 26 października 2021 roku
w sprawie ustalenia dodatkowego dnia wolnego od pracy
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku
Na podstawie art. 130 § 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) w związku z § 7 pkt 5 Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku zarządza się, co następuje:
§ 1
Ustala się dzień 24 grudnia 2021 r. dniem wolnym od pracy dla pracowników Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku w zamian za święto przypadające w dniu 25 grudnia 2021 r.
§ 2
Informację o postanowieniach, o których mowa w § 1 podaje się do wiadomości pracowników i mieszkańców poprzez umieszczenie niniejszej informacji na tablicach informacyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz na stronie internetowej PCPR.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Dyrektor
Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie
mgr Małgorzata Woźnicka
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2021.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Otwocku ogłasza nabór dla mieszkańców Powiatu Otwockiego do udziału w Programie: „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2021.
Głównym celem Programu jest wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla:
• 5 dzieci do 16 r. życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami:
konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji;
• 20 osób dorosłych z orzeczeniem o znacznym bądź umiarkowanym stopniu niepełnosprawności lub orzeczeniem równoważnym.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z usług asystenta osobistego proszone są o wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA.
Dokumenty zgłoszeniowe należy złożyć w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie bądź wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowe Centrum: Pomocy Rodzinie w Otwocku
ul. Komunardów 10
05-400 Otwock
Nabór trwa od 17.05.2021r do 31.05.2021r. bądź do wyczerpania miejsc.
Regulamin naboru i uczestnictwa156.75 KB